2013. június 27., csütörtök

The 1st..

Sziasztok!

Szeretnek par szot irni magamrol, hogy tudjatok kirol is fog szolni ez a blog:)
Dori vagyok, 23 eves, kozgazdasz hallgato. Az osztondijra az egyetem honlapjan bukkantam ra veletlenul, a leadasi hatarido elott par nappal. Soha nem terveztem, hogy Indoneziaba menjek es ott tanuljak, de sikerult a jelentkezeshez szukseges papirokat idoben megszereznem, ezert ugy dontottem megpalyazom. Nyilvan a legfontosabb kerdes az volt hol es mit szeretnek tanulni. En vegul egy helyet jeloltem  egy olyan szakra ami kapcsolodik az itthoni tanulmanyaimhoz. Ez pedig az international business management amit az University of Atma Jaya hirdet a java szigeten talalhato Yogyakartaban.

Az eredmenyt januar vegere igertek, izgatott nem voltam, hiszen ez az idopont vizsgaidoszakra esett, eszembe sem jutott az egesz..
Az eredmeny 4(!!!) honapot kesett, es vegul majus elso heteben Facebookon (!!!) keresztul tettek kozze. (https://www.facebook.com/darmasiswa.kemdikbud?fref=ts) Erdemes like-ni ezt az oldalt!!
MEGKAPTAM:)
Kaptunk 2hetet eldonteni, hogy elfogadjuk e. Bennem ekkora mar semmi ketseg sem maradt, tudtam hogy mennem kell es kesz:) Facebookon csinaltunk magyar csoportot a tobbiekkel ahol infokat osztunk meg, a kovetseg pedig jovo hetre szervez nekunk egy talalkozot ahol elmondanak minden fontosat a programrol es kerdezhetunk azoktol, akik mar reszt vettek benne.
Korabban mar blogoltam egy 2 eves kint tartozkodas alatt, ezert dontottem most is a blog iras mellett. Tudom ( es tapasztalat), hogy nem lesz idom minden kedves ismerosomnek kulon valaszolni, igy ezt elsosorban nekik szanom, hogy tudjak minden rendben velem es meg elek:)
Augusztus 29.n kezdodik a nagy kaland!! Addig meg irni fogok az elokeszuletekrol,  igy szeretnek segiteni es tippeket adni azoknak akik a jovoben ezzel a programmal szeretnenek kijonni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése